top of page

Mağaza Politikamız

Müşteri Hizmetleri - Customer Care

Müşteri hizmetlerimiz mesai saatleri içinde size hizmet vermekten onur duyar.

Müşteri hizmetleri numaramız:

+90 850 480 48 54

Bize ayrıca maille 24 saat ulaşabilirsiniz:

info@ekinmoble.com

Our customer service is honored to serve you during working hours. Our customer service number:

+90 850 480 48 54

You can also reach us 24 hours a day by mail:

info@ekinmoble.com

Gizlilik ve Güvenlik - Privacy and Security

Kişi verileriniz Kvkk kanunu kapsamında 3. şahıs ve firmalarla paylaşılmaz

Your personal data are not shared with third parties and companies within the scope of the Personal data protection law.

Toptan Satış Talepleri - Wholesale

Toptan alımlarınız için bize mail atmanız yeterli:

info@ekinmoble.com 

For your wholesale purchases, just send us an e-mail:

info@ekinmoble.com 

Ödeme Yöntemleri -Payment Methods

- Havale-Eft - Bank Transfer
- Kredi Kartı - Credit Card

Teslimat Politikası - Delivery Policy

Satışını yaptığımız her ürün ve hizmetin detayında, teslimat süresi, şekli ve yeri detaylı bir şekilde yazılmıştır.

 

The details of every product and service we sell, delivery time, form and location are written in detail.

İptal ve İade Prosedürü - Cancellation and Refund Procedure

Sitemiz üzerinden satın aldığınız ürünün hatalı çıkması halinde teslimat tarihinden itibaren en geç 7 gün içerisinde sayfamızdaki online destek bölümünden bizimle iletişim kurmanız gerekmektedir. Bu bilgileri takiben kargo şirketi ile bize ulaştıracağınız hatalı ürün yenisi ile değiştirilecektir. Sipariş edilen ürün hatası müşteri kullanımından oluşmuşsa veya 7 günlük süre içerisinde ürün kullanılmışsa ürünün iade ve değişimi yapılmaz. Ürün iadesi ve değiştirme şartları olarak, 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği uygulamalar esastır. Ayrıca ürüne ve varsa ambalajına zarar vermemek ve kullanmamak şartıyla 7 gün içerisinde koşulsuz olarak iade edebilirsiniz.

If the product you purchased on our site is faulty, you must contact us from the online support section on our page within 7 days at the latest from the date of delivery. Following this information, the faulty product you send us with the courier company will be replaced with a new one. If the ordered product error occurred due to customer use or if the product has been used within 7 days, the product will not be returned or exchanged. As per the terms of product return and replacement, the practices are essential in accordance with the Law No. 4077 on the Protection of the Consumer. You can also return it unconditionally within 7 days, provided that the product and its packaging, if any, are not damaged or used.

Üyelik Sözleşmesi - Membership Agreement

Üyelik Hakkında
Mağazamıza üye olmak için Üye İşlemleri sayfamıza giderek ilgili bölümleri doldurmanız yeterlidir.Üye bilgilerinizi doğru ve eksiksiz doldurmanız iletişim ve ulaşım problemleri olasılığı açısından çok önemlidir.Ürün ve hizmetlerin çabuk ve sıhhatli ulaşması için lütfen dikkatle ve eksiksiz doldurunuz.
Üye olmak oldukça basit ve hızlı bir işlemdir. Üye olmanız hiç bir yükümlülük altına girdiğinizi ifade etmez. Ancak alışveriş yapmadan önce Satış sözleşmesini dikkatle okuyunuz. Dilediğiniz zaman üyeliğinizi sonlandırma hakkına sahipsiniz.
 
Üyelik İptali
Üye dilediği zaman üyeliğini sonlandırma hakkına sahiptir. Üyeliğinizi sonlandırdıktan sonra sitemiz ile tüm ilişkiniz kesilmiş olacaktır.
Üyeliğinizi sonlandırmak için üye girişi yaptıktan sonra iletişim bilgileri sayfamızdan talebinizi iletmelisiniz.

Aşağıdaki Durumlarda Üyelik İptal Edilemez
1 - Üye son verdiği sipariş üzerinden 60 gün geçmemişse.
2 - Farklı bir e-posta adresi ile üyelik iptal talebinde bulunulduysa
3 - Üyeye Kayıtlı bilgilerinden ulaşılamıyorsa


Aşağıdaki Durumlarda Üyelik Tarafımızdan İptal Edilir
1 - Üye Ahlak dışı, mesajlar gönderiyor ya da yorum yazıyorsa
2 - Sahtekarlık girişiminde bulunduysa
3 - Sisteme veya Ekin Möble ismine zarar vermeye yönelik girişimde bulunduysa.

Üye Güvenliği
Üyenin güvenliği için mağazamızda her türlü önlem alınmıştır. Bu alınan önlemlerin yanında sizlerde üye bilgilerinizin güvenliğinden sorumlusunuz. Mağazamıza giriş için kullandığınız bilgilerinizi hiç kimse ile paylaşmayın, güvenli olduğundan emin olmadığınız bilgisayarlardan sisteme giriş yapmayın.
Farklı Adres
Her üye İçin Sipariş Sonlandırırken kendi kayıtlı adresi haricinde farklı adres girebileceği bir adres bölümü bulunmaktadır.
Adres bölümünü arkadaşlarınıza hediye gönderirken kullanabileceğiniz gibi, farklı adreslerde olduğunuz dönemlerde kullanabilmeniz için düşünülmüştür.
Örneğin: Çalıştığınız şirketin farklı şubelerinde bulunacağınız dönemlerde veya yazlıkta kaldığınız dönemlerde. Yâda faturanızın size siparişinizin bir arkadaşınıza ulaşmasını istiyorsanız    

Ürün Yorumları
Her üye ürünlere yorum yazabilir. Bilgilerinizi ve tecrübelerinizi diğer kullanıcılarla paylaştıkça, alışveriş daha keyifli ve bilinçli olacaktır. Müşteri yorumları tarafsız ve tecrübeye dayalı olacağı için daha bilinçli alışveriş ortamı doğacaktır.
Ürün yorumu yazarken dikkat etmeniz gerekenler: Genel ahlak kuralları çerçevesinde, diğer kullanıcılara ve ürünün üreticisine saygılı yorumlar yazmaya özen gösterin. Yorumlar incelenerek uygun görülmeyen yorumlar sistemden silinmektedir.

About Membership

 

In order to become a member of our store, it is enough to go to our Member Transactions page and fill in the relevant sections. Filling your member information correctly and completely is very important in terms of the possibility of communication and transportation problems. Please fill carefully and completely in order for the products and services to reach quickly and in a healthy way. Becoming a member is a very simple and fast process. Being a member does not mean that you are under any obligation. However, before shopping, read the sales contract carefully. You have the right to end your membership anytime you want. Membership Cancellation The member has the right to terminate his / her membership at any time. After you terminate your membership, all your relationship with our site will be terminated. To terminate your membership, you must submit your request from our contact information page after logging in.

Membership Cannot Be Canceled In The Following Situations

1 - If the member has not passed 60 days from the last order.

2 - If a membership cancellation request has been made with a different e-mail address

3 - If the member cannot be reached from the registered information

Membership Will Be Canceled By Us In The Following Situations

1 - Member is immoral, sending messages or posting comments

2 - If he attempted to fraud

3 - If he attempted to damage the system or the name of Ekin Möble.

Member Safety

 

All kinds of precautions have been taken in our store for the safety of the member. You are responsible for the security of member information in addition to these measures taken. Do not share the information you use to log into our store with anyone, and do not log into the system from computers that you are not sure are safe. Different Address There is an address section for each member to enter a different address other than his / her registered address while Finalizing the Order. You can use the address section to send gifts to your friends, as well as to use it when you are at different addresses. For example: During the periods when you will be in different branches of the company you work for or when you stay at the cottage. Or if you want your invoice to reach a friend of your order Product Reviews Each member can comment on the products. As you share your information and experiences with other users, shopping will be more enjoyable and conscious. Since customer comments will be impartial and based on experience, a more conscious shopping environment will be created. Things to consider when writing product reviews: Take care to write respectful comments to other users and the manufacturer of the product within the framework of general ethical rules. Comments are reviewed and unappropriate comments are deleted.

bottom of page